Toshiba i jej plany na najbliższy rok
Europejska spółka „Toshiby” przedstawiła swoje plany na najbliższy rok. W Europie koncern stawia na komputery dla średnich i dużych przedsiębiorstw oraz bliską współpracę z klientami końcowymi i partnerami biznesowymi.
Nad japońską firmą od dłuższego czasu zbierają się czarne chmury. Za taki stan rzeczy odpowiada wykryty w ubiegłym roku skandal związany z celowym zawyżaniem zysków od 2019 roku, przez co koncern dodał do bilansu na plus w sumie 1,22 miliarda dolarów. Ze stanowiska zrezygnował ówczesny CEO „Toshiby”, Hisao Tanaka oraz wiceprezes Norio Sasaki, a za sterami japońskiego giganta stanął Masashi Muromachi. Po ujawnionych oszustwach firma stara się odzyskać utraconą pozycję oraz szacunek konsumentów. Jednym ze środków, które mogą poprawić sytuację finansową, są lokalne oddziały „Toshiby”.
– Mamy już ponad 30 lat doświadczenia w tworzeniu rozwiązań dla biznesu. Ubiegły rok poświęciliśmy na przeorganizowanie naszej firmy tak, aby mogła ona nadal rozwijać się w konkurencyjnym środowisku – mówi Maki Yamashita, Vice President, B2B PC, „Toshiba Europe GmbH”. – Powstały fundamenty struktury dającej swobodę budowania głębszych, efektywniejszych relacji z naszymi partnerami i użytkownikami końcowymi. Informowanie o kierunku, w jakim zmierzamy z naszymi rozwiązaniami dla biznesu, jest tym istotniejsze, że przejmujemy pełną kontrolę nad procesem ich projektowania i produkcji – kontynuuje Yamashita.
Bliższy kontakt z klientami i wsparcie dla partnerów
W minionym roku „Toshiba” swoje działania skierowała w stronę rynku średnich i dużych przedsiębiorstw, zacieśniając relacje z partnerami oraz użytkownikami końcowymi realizując inicjatywy związane z marketingiem i sprzedażą. Jednym z takich projektów była ogólnoeuropejska kampania „Make IT Work”, podkreślająca silną pozycję firmy w zaspokajaniu stale ewoluujących potrzeb współczesnego biznesu i prezentująca zróżnicowanie portfolio biznesowych produktów japońskiej marki.
Przez najbliższy rok „Toshiba” nadal będzie intensywnie działać na rynku średnich i dużych przedsiębiorstw, rozszerzając wsparcie strategiczne oraz kontakty z parterami biznesowymi, a także z obecnymi i przyszłymi klientami. Aktualnie trzy czwarte europejskiego zespołu sprzedaży kontaktuje się bezpośrednio z klientami końcowymi, by sprawniej reagować na ich potrzeby będące wynikiem wyzwań, z jakimi zmaga się współczesny biznes.
Co więcej, europejskie call center uruchomione w 2015 roku zwiększy zasoby przeznaczone na komunikację z potencjalnymi klientami z rynku średnich i dużych przedsiębiorstw. Celem ich rozmów będzie zarówno pozyskiwanie nowych klientów, jak i przetarcie szlaków dla partnerów „Toshiba” z kanału sprzedaży. Kanał ten w dalszym ciągu ma dla firmy strategiczne znaczenie – „Toshiba” w Europie wspiera go, powierzając dystrybucję swoich produktów wybranym partnerom strategicznym. Jednocześnie, utrzymując dotychczasową dbałość o obecnych i pozyskując nowych klientów korporacyjnych ze średnich i dużych przedsiębiorstw, Japończycy mają zamiar kontynuować działania w sektorze publicznym krajów, w których mają już w nim ugruntowaną pozycję, takich jak: Hiszpania, Holandia i Wielka Brytania.
– Jesteśmy przekonani, że inwestycje w regionie EMEA pozwolą nam rozwijać dział komputerów biznesowych w kluczowych regionach i sektorach – dodaje Maki Yamashita. – Wierzymy w naszą strategię i zakładamy dwucyfrowy wzrost w tych obszarach – kontynuuje Yamashita.
Zmiany od struktury do produkcji
Firma w odmienny sposób podeszła również do projektowania oraz produkcji swoich urządzeń. Jej najnowsze laptopy są od początku do końca tworzone w należącej do „Toshiba” fabryce, która mieści się w Hangzhou (Chiny). Pozwala to Japończykom mieć pełną kontrolę nad całym procesem produkcji.
– Fabryka w Hangzhou pozwala nam w pełni nadzorować jakość, design, funkcjonalność i zabezpieczenia naszych produktów. To wielka korzyść dla partnerów i klientów – zarówno w zakresie przyśpieszenia produkcji i dostaw, jak i gwarancji najwyższej klasy bezpieczeństwa rozwiązań Toshiba – wyjaśnia Maki Yamashita. – Na przykład, by uchronić się przed ryzykiem ingerencji osób trzecich, produkujemy już własny BIOS – dodaje Yamashita.
http://www.youtube.com/watch?v=vqSC4NBVwTg
„Toshiba” stworzyła także specjalny europejski zespół odpowiedzialny za wprowadzanie na rynek nowych rozwiązań dla biznesu tworzonych w „Toshiba Corporation”. Zmiany w „Toshiba Europe” mają również objąć tereny Bliskiego Wschodu oraz Afryki.
Źródło: Toshiba
________________________________________________
Zapraszamy do naszego e-sklepu, gdzie znajdziecie szeroki wybór produktów w bardzo atrakcyjnych cenach. Polecamy również profil Vip Multimedia na Facebooku.